Skoči na vsebino

Pogoji poslovanja

Vrste uporabnikov
Z registracijo ali nakupom v spletni trgovini freedea.si, katere lastnik je Freedea, Trgovina in proizvodnja, Martin Šelekar, s.p., postanete član kluba Freedea. Pravico do nakupa v spletni trgovini freedea.si imajo registrirani člani in uporabniki, ki opravijo hitri nakup in se pred nakupom ne registrirajo.

Dostopnost informacij
Freedea, Trgovina in proizvodnja, Martin Šelekar, s.p. se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, matično in davčno številko),
b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
e) pogoje dostave izdelka (način, kraj in rok dostave),
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
g) način plačila in dostave,
h) časovno veljavnost ponudbe,
i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Ponudba artiklov in cene
Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba in cene v spletni trgovini freedea.si ažurirajo. Cena v spletni trgovini freedea.si je enaka tako za registrirane člane kot za goste spletne trgovine. Vse cene vsebujejo DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.

Naročilo in cene
Kupoprodajna pogodba med Freedea, Trgovina in proizvodnja, Martin Šelekar, s.p. in kupcem v spletni trgovini freedea.si je sklenjena v trenutku, ko Freedea, Trgovina in proizvodnja, Martin Šelekar, s.p. kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o potrditvi njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za Freedea, Trgovina in proizvodnja, Martin Šelekar, s.p. kot za kupca.
Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjeno na strežniku Freedea, Trgovina in proizvodnja, Martin Šelekar, s.p. in je potrošnikom na voljo na njihovo pisno zahtevo.

Rok dostave
Vsa naročila, oddana med delovnikom bomo predvidoma poslali v roku 2 do 5 delovnih dni. Naročila, ki imajo označeno plačilo po predračunu, pošljemo v navedenem roku od prejema nakazila na TRR. V primeru izrednih razmer se lahko čas za dostavo podaljša. Pogodbo za dobavo paketov imamo sklenjeno s Pošto Slovenije. Pri izdelkih, kjer je posebej označen daljši dostavni rok, se upošteva le-ta.

Načini plačila
Spletna trgovina freedea.si omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu preko Pošte Slovenije, kjer kupcu zaračunamo še strošek provizije v višini 1,30 €
  • po predračunu (UPN nalogu) na račun podjetja Freedea, Trgovina in proizvodnja, Martin Šelekar, s.p.,
  • s Paypalom na račun podjetja,
  • s plačilno oziroma kreditno kartico (Mastercard, Visa, American Express).

Stroški pakiranja in dostave pri nakupu nad 50 € so brezplačni, sicer je cena pakiranja in dostave 4,50 €. Pri plačilu ob prevzemu preko Pošte Slovenije kupcu zaračunamo še strošek provizije v višini 1,50 €. V primeru izrednih razmer se lahko čas za dostavo podaljša.  Opozorilo: pogoji ter stroški pakiranja in dostave veljajo samo znotraj Republike Slovenije.

Izdaja računa
Freedea, Trgovina in proizvodnja, Martin Šelekar, s.p. po plačilu naročenih artiklov, ob dostavi, kupcu pošlje tudi račun. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila.

Kode za popust
Koda za popust oziroma promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine freedea.si. Aktivno kodo najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, v elektronskem sporočilu ali drugih medijih. Koda prinaša različne ugodnosti (darila ali popust). Koda je vedno časovno omejena, izkoristiti jo je potrebno v omejenem določenem roku, sicer je neveljavna.
Uporaba kode za popust:
Izberite izdelke, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico.
• Ob zaključku nakupa vpišete kodo za popust.
• Za en nakup je možno uveljaviti le eno kodo za popust.
• Ko vpišete kodo za popust, se vrednost kode za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati.

Postopek nakupa
I. Izbira izdelka: Na spletni strani freedea.si izberite izdelek in kliknite na povezavo ”dodaj v košarico”. Sistem stranko obvesti, da je bil izdelek uspešno dodan v košarico. Če stranka želi nadaljevati nakupovanje, pri naslednjem izdelku klikne »dodaj v košarico«. Če želi zaključiti nakup, klikne desno povezavo »nakup«.
II. Odstranitev izdelka iz nakupovalne košarice: Na spletni strani freedea.si se v zgornjem desnem kotu nahaja okence, v katerem je navedeno število izdelkov in skupni znesek v nakupovalni košarici. Če želi uporabnik odstraniti določen izdelek iz nakupovalne košarice, mora klikniti na znak x in napis ”odstrani ta izdelek”.
III. Nakupovalna košarica: Za dokončanje naročila uporabnik izpolni potrebna polja.
• 1. Naslov za dostavo: kontaktni podatki: (ime, priimek, e-mail naslov, naslov, kraj, poštno številko in tel. številko), ki so potrebni za potrditev in zaključek naročila ter dostavo izdelka.
• 2. Način plačila: Uporabnik lahko izbira med načini plačila: plačilo po povzetju, plačilo po predračunu, plačilo s paypal, plačilo s kreditno kartico.
• 3. Pregled naročila: Prikazani so izdelki, ki jih je uporabnik dodal v spletno nakupovalno košarico. Cena izdelka, strošek poštnine, vrednost DDV-ja in skupni strošek za plačilo so razvidni v nakupovalni košarici, še preden se zaključi naročilo.
IV. Zaključek naročila: Uporabnik lahko pregleda posredovane podatke za dostavo, način plačila, ki ga je izbral in vsebino nakupovalne košarice. Uporabnik potrdi naročilo s klikom na gumb »Zaključi nakup«. Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se izpiše »Hvala. Vaše naročilo je bilo sprejeto.« Sporočilo uporabnik prejme na e-naslov.

Postopek obveščanja o nakupu
Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto.
• Freedea, Trgovina in proizvodnja, Martin Šelekar, s.p. lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.
• Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da na zaključku nakupa uporabnik vpiše še naziv podjetja in davčno številko podjetja. Možnosti plačila in dostave so enake kot za fizično osebo.

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima kupec pravico, da v 14. dneh podjetju na elektronski naslov (info@freedea.si) ali po kakšnem drugem komunikacijskem kanalu nedvoumno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Za obrazec za odstop od pogodbe na daljavo pišite na mail info@freedea.si.
• Kupec mora najkasneje v 14. dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti neuporabljeno in nepoškodovano blago. Kupec vrne blago na naslov: Freedea, Trgovina in proizvodnja, Martin Šelekar, s.p., Trška cesta 55, 3254 Podčetrtek, Slovenija. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga.
• Kupec mora blago vrniti prodajalcu nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.
• Kupec ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo. Vračilo plačila bomo opravili v 14. dneh od prejema obvestila o odstopu od pogodbe.
• Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila koriščena promocijska koda oz koda za popust, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek, uporabniku pa se obenem vrne promocijska koda v obliki nove kode.

Odgovornost za stvarne napake
Prodajalec odgovarja za stvarne napake, ki jih je artikel imel takrat, ko je nevarnost prešla na kupca, ne glede na to, ali mu je bilo to znano ali ne. Prodajalec odgovarja tudi za tiste stvarne napake, ki se pokažejo potem, ko je nevarnost prešla na kupca, če so posledica vzroka, ki je obstajal že pred tem. Neznatna stvarna napaka se ne upošteva.

Varnost
Freedea, Trgovina in proizvodnja, Martin Šelekar, s.p. uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.

Varovanje osebnih podatkov
Freedea, Trgovina in proizvodnja, Martin Šelekar, s.p za nedoločen čas hrani naslednje podatke registriranih članov kluba Freedea: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije.
• Freedea, Trgovina in proizvodnja, Martin Šelekar, s.p navedene osebne podatke uporabi izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo s članom.
• Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
• Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

Komunikacija
Freedea, Trgovina in proizvodnja, Martin Šelekar, s.p bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska in/ali SMS sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
– jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
– pošiljatelj bo jasno razviden,
– različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne.
Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih:
– jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
– željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo Freedea, Trgovina in proizvodnja, Martin Šelekar, s.p izrecno spoštoval.

Ocene, mnenja in priporočila
Mnenja, ocene in priporočila, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti spletne trgovine, in namenjeni skupnosti vseh uporabnikov.
• Freedea, Trgovina in proizvodnja, Martin Šelekar, s.p omogoča, da mnenje napiše katerikoli uporabnik spletne trgovine, pred dokončno objavo pa jih Freedea, Trgovina in proizvodnja, Martin Šelekar, s.p pregleda. Freedea, Trgovina in proizvodnja, Martin Šelekar, s.p ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, neprimerni ali ki po oceni Freedea, Trgovina in proizvodnja, Martin Šelekar, s.p ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.
• Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe njegovega mnenja ali komentarja in Freedea, Trgovina in proizvodnja, Martin Šelekar, s.p dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Freedea, Trgovina in proizvodnja, Martin Šelekar, s.p ima pravico vsebino mnenja ali komentarja uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v njegovem poslovnem interesu, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na Freedea, Trgovina in proizvodnja, Martin Šelekar, s.p.

Pravno obvestilo
Spletna trgovina freedea.si in vsi podatki na njej, slike artiklov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja.

Omejitev odgovornosti
Freedea, Trgovina in proizvodnja, Martin Šelekar, s.p se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletni strani freedea.si. V primeru, da se lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da popravek podatkov na spletni strani še ni urejen, bo Freedea, Trgovina in proizvodnja, Martin Šelekar, s.p kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

Izključitev odgovornosti
Pridržujemo si pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine. V primeru tehničnih težav na spletni strani si pridružujemo pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela. V primeru preklica naročil vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki. Sami morate zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirus itd.) pred dostopom do spletne strani in uporabo le-te. Kupec mora zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost tistih podatkov, ki se uporabljajo za prijavo na spletni strani (elektronski naslov, geslo).

Pritožbe in spori
Freedea, Trgovina in proizvodnja, Martin Šelekar, s.p spoštuje veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov. Freedea, Trgovina in proizvodnja, Martin Šelekar, s.p se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.
Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@freedea.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Freedea, Trgovina in proizvodnja, Martin Šelekar, s.p. bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.
Freedea, Trgovina in proizvodnja, Martin Šelekar, s.p. se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Freedea, Trgovina in proizvodnja, Martin Šelekar, s.p. prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče v Celju.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Freedea, Trgovina in proizvodnja, Martin Šelekar, s.p., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

IZJAVA GLEDE PREHRANSKIH IN ZDRAVSTVENIH TRDITEV PRI OPISIH IZDELKOV
Vse informacije na straneh spletne trgovine freedea.si, so zgolj informativnega značaja in nikakor niso nadomestilo za nasvete lečečega zdravnika ali drugega zdravstvenega osebja, prav tako ne morejo biti nadomestilo za ustrezno zdravstveno pomoč.
Izdelki in trditve o posameznih izdelkih na tej spletni trgovini niso namenjeni za zdravljenje ali preprečevanje bolezni. Tekstovni opisi posameznega izdelka so informativne narave in so skladni z določili Evropskega inštituta za varnost hrane (EFSA).
V primeru, da jemljete še kakšna zdravila in druga prehranska dopolnila, se pred kombiniranjem le teh posvetujete z izbranim zdravnikom ali farmacevtom.